Money Start op het podium bij Content Conference: Hoe je jongeren écht bereikt met ‘Doe ff lekker niet’

Op uitnodiging van GroupM en Frankwatching vertelde Loes van Geffen hoe je jongeren écht bereikt met Doe ff lekker niet. Een campagne die jongeren helpt om zonder schulden volwassen te worden. Met begrijpelijke content, eerlijke verhalen en praktische tools geven we jongeren vertrouwen om hun geldzaken op orde te krijgen.

De aanpak bleef niet onopgemerkt: Doe ff lekker niet won goud bij de Grand Prix Content Marketing, onder andere in de categorie Maatschappelijk. De jury schreef:

“In een categorie met veel concurrentie sprong deze eruit. De thematiek is op een authentieke manier aangekaart, met een combinatie van online content en lesmateriaal in de klas. Dit moet nog jaren mee!”

Loes van Geffen:
“Je kunt een filmpje maken óver jongeren. Maar als je het sámen met hen maakt, dan komt het binnen.”

Wij geloven: geen schulden maken kan je leren. Samen maken we het verschil – stap voor stap, klas voor klas.

Meer weten of zelf aan de slag? Bekijk de campagne: www.moneystart.nl/doefflekkerniet

Update Pilot Samen 18 Worden

Dankzij het Samenwerkingsverband en het Mundus kunnen we 200 leerlingen vanaf 17,5 jaar begeleiden in de overgang naar 18 jaar. We werken volgens de sluitende aanpak preventie van schulden.

Lees verder »

Terugblik 2024-2025

Wat een jaar! Samen met onze gastdocenten, scholen en gemeenten hebben we opnieuw een record bereikt. Nog nooit eerder bereikten we zoveel jongeren met de aanpak hoe word je rijk? In dit blog zetten we de resultaten van schooljaar 2024 en 2025 op een rij

Lees verder »